wtorek, 29 stycznia 2019


"Weź się ogarnij" Pani Bukowa



Autor: Pani Bukowa
Tytuł: "Weź się ogarnij"
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 203

"Może i nie wiem do końca, o co mi chodzi, ale bardzo mi na tym zależy"

Książka składa się z 12 rozdziałów, które mają nam pomóc ogarnąć się w takich niezwykle istotnych dziedzinach życia jak spanie, dbanie o figurę, oszczędzanie i nicnierobienie. Dodatkowo w książce znajdują się cztery działy dostosowane do danej pory roku. Pani Bukowa zachęca w niej do robienia wszelkich rzeczy, których nie wolno robić z książką: mazania, baźglania, podkreślania, rysowania, pisania, a wszystko po to by poczuć się wolnym...nicnierobienie w końcu to jest coś. Zadanie to ma nam ułatwić 111 ćwiczeń: krzyżówek, rebusów, wykreślanek, malowanek, sudoku i innych. Zaprzyjaźniając się z leniwcem, wyruszamy z nim na przygodę swojego życia.

Szczerze, miałam mieszane uczucia jak wzięłam do ręki zakreślacz. Bo jak to tak, bezcześcić coś takiego jak książka. Najtrudniejsza była pierwsza kreska, a później gdy puściła blokada hamulca wszystko potoczyło się lawinowo. Zamaszystymi ruchami zakreślałam obszerne obszary z cytatami, które niejednokrotnie doprowadzały mnie do śmiechu. Nie łudźcie się, czasami przeszło mi przez myśl, by odłożyć tę książkę i zająć się czymś pożytecznym, choćby wieczorną gimnastyką. Jednak Pani Bukowa w humorystyczny sposób sprowadziła mnie szybko na ziemię."I pamiętaj, że przewracanie stron to aktywność fizyczna, więc możesz spokojnie uznać, że uprawiałaś dzisiaj sport." Nie powiem, żeby mnie to przekonało na 100%, tym bardziej, że wcześniej uraczyłam się "niezbędnikiem" Bukowej: winem, pizzą i czekoladą. Trzymałam się jednak myśli, której uczepiłam się w pewnym momencie czytania a mianowicie, że kto śpi, ten nie tyje. I po przeczytaniu całej książki poszłam... spać!

A czy Ty jesteś gotowy uwolnić swoją kreatywność i świetnie się bawić? Nie jesteś pewny? Sprawdź. Weź się w końcu ogarnij!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz