środa, 5 kwietnia 2017






Magdalena Kozioł "52 kolory życia" tom 2.



Autor: Magdalena Kozioł
Tytuł: "52 kolory życia" tom 2
Wydawnictwo: Pociąg do natury
Rok wydania: 2016
Liczba stron:111

Po drugi tom sięgałam z zaciekawieniem, bo zafascynowała mnie historia Sally i Jacka a ich dalsze losy leżały mi na sercu.

Tom ten, to kontynuacja powieści o losach Sally i budzącym się uczuciu między nią a Jackiem- żonatym policjantem. Dotąd poukładane życie bohaterów zaczyna się burzyć a dylematy moralne zostają przyćmione przez głos serca. Sally poddaje mu się całkowicie i ulega urokowi i kolejnym kolorom życia.

Ten tom, również czytało mi się lekko i przyjemnie. Nie nudziłam się, bo zwrot akcji  następował szybko i za każdym razem życie od nowa nabierało innych kolorów. Nawet umieszczony element kryminalny ma swój kolor, dzięki czemu można się przekonać, że życie nie jest tylko czarne albo białe. W tym tomie kolory życia zaczynają się granatem, poprzez fiolet, burgund, szafir, czekoladę, bursztyn a na czerwieni skończywszy. Książkę polecam, sami się przekonajcie jaki kolor ma obecnie Wasze życie.
Książkę miałam okazję przeczytać wcześniej dzięki book tour zorganizowanym przez www.poligon-domowy.blogspot.com , a aktualnie do niej wróciłam dzięki Autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz